مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-11سياسي

تامین نشدن نیازهای عاطفی از علت های خانه گریزی 


خانواده یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است که می تواند نقش موثری در پیشگیری از آشفتگی ها، انحرافات و ناهنجاری های جنسی جامعه داشته باشد، نقشی که امروزه به فراموشی سپرده شده است.

- ایسنا/مازندران خانواده یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است که می تواند نقش موثری در پیشگیری از آشفتگی ها، انحرافات و ناهنجاری های جنسی جامعه داشته باشد، نقشی که امروزه به فراموشی سپرده شده است.

  خانواده همواره در طول تاریخ، جایگاه والایی را در اندیشه بشری به خود اختصاص داده و مسائل مربوط به آن دغدغه اندیشمندان مختلف بوده است و در این بین روابط زناشویی و مشکلات آن از اهمیت ویژه ای بر خوردار بوده است.

ورود به زندگی زناشویی شرایطی را رقم می زند که انطباق و سازگار شدن زوجین را ضروری می سازد، آگاهی از این شرایط و کسب مهارت های مناسب می تواند در تسهیل سازگاری اثر گذاشته و از مشکلات زناشویی و به تبع آن از مشکلات جامعه بکاهد.

سازگاری زناشویی سنگ زیر بنایی عملکرد خوب خانواده است، نقش والدین را تسهیل و عمر زن و شوهر را طولانی می کند و از طرفی باعث افزایش سلامتی، توسعه اقتصادی و رضایت بیشتر از زندگی می شود.

خداوند برای زندگانی بهتر بشر غرایزی را در وجود او قرار داده است که هر یک از آن ها باید به گونه ای شایسته ارضا شود، غریزه جنسی یکی از غرایز اصیل انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نشدن نیازهای عاطفی از علت های خانه گریزی 

تامین نشدن نیازهای عاطفی از علت های خانه گریزی